قوانین رستوران بختیاری الیگودرز

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات کاربردی رستوران سنتی بختیاری الیگودرز به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت و اپلیکیشن رستوران بختیاری هنگام استفاده از خدمات ارائه شده توسط رستوران به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه ثبت سفارش از رستوران بختیاری است . توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

وب سایت و اپلیکیشن رستوران بختیاری الیگودرز تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و درج هرگونه موارد سیاسی، غیراخلاقی و مخالف قوانین سایت و جمهوری اسلامی باعث حذف کاربر مورد نظر خواهد شد.

هنگام ثبت سفارش درج اطلاعات صحیح در مورد آدرس و شماره تلفن معتبر و قابل دسترسی الزامی می باشد.

خدمات فروش و ارسال این رستوران صرفا در محدوده شهری الیگودرز می باشد و سفارشات خارج از محدوده شهری و شهرستان های دیگر بالااثر خواهد بود .

هنگامی که رستوران سفارش غذای شما را دریافت کرد ممکن است از طریق تلفن با شما تماس گرفته شود؛ در صورت عدم پاسخگویی، امکان رد سفارش شما وجود خواهد داشت.
قیمت ها در منوی هر رستوران به روز می باشند و قیمتی که در زمان قطعی شدن سفارش مشتری در سایت منظور گردیده، معتبر است.
زمانی که یک سفارش ثبت و تایید می شود دیگر امکان لغو آن وجود نخواهد داشت.
افرادی که از پرداخت آنلاین استفاده می نمایند در صورت عدم تایید سفارش آنها به هر دلیل، وجه پرداختی آنها با توجه به سیستم بانکی حداکثر تا ۲۴ ساعت مسترد خواهد شد.
مسئولیت پرداخت آنلاین به عهده بانک مربوطه می باشد. در صورت بروز مشکل مبلغ پرداختی به حساب شما از طریق بانک مربوطه عودت داده خواهد شد.
مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تماس، به عهده کاربر است. در صورت ارسال اطلاعات اشتباه و به موجب آن هر گونه وقفه و یا عدم تحویل سفارش، هزینه سفارش و ارسال غیر قابل بازگشت خواهد بود.
چنانچه کاربر در حین سفارش در آدرسی که مشخص کرده است حضور نداشته باشد سفارش به هیچ عنوان به محل دیگری غیر از آدرس مشخص شده در فاکتور تحویل داده نخواهد شد و مسئولیت تمامی مشکلاتی که از این نظر پیش خواهد آمد بر عهده کاربر خواهد بود.

رستوران بختیاری تمامی اقدامات لازم را در جهت تامین امنیت داده ها و اطلاعات مشتری و رستورانها را انجام داده است اما مسئولیت اتفاقات ناخواسته ای نظیر نفوذ در سرور های رایانه ای را بر عهده نخواهد گرفت.

رستوران بختیاری این حق را برای خود محفوظ می دارد تا به صورت مستقل در هر زمان و بنا به صلاحدید خود هر سفارش و یا هر نام کاربری را لغو نماید.

همه‌ی قوانین تا زمانی که در سایت رستوران بختیاری الیگودرز نمایش داده می‌شوند معتبر هستند. در هر بازدید شما، این امکان وجود دارد که این قوانین اصلاح و یا به روز شده باشند لذا توصیه می‌شود برای هر بار استفاده از وب سایت مجددا قوانین سایت را مطالعه نمایید.
با خواندن این قوانین شما مسئولیت رفتار و سفارش های خود را به سایت به عهده خواهید گرفت.

امیدوار هستیم با به کارگیری این قوانین و دستورالعمل هایی که در آینده به آنها اضافه خواهد شد رستوران بختیاری بتواند خدماتی مناسب به شهروندان عزیز ارائه نماید. شما نیز با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه سرویس بهتر حمایت نمایید.

طراحی سایت